2 Eylül 2008 Salı

Umutların getireceği mutluluk!


Beni tanıyan çoğu kişi bilir, hayallerle dolu olduğumu. :) Hayal dünyasını bırak diyenlerde oldu, olacak hatta olmalı. Vel hasıl dün akşam üzeri hayalimin gerçekleşmesi olanak buldu. Bilmeyenler için belirteyim ki "yıllardır Youth Republic' te çalışmaktı" bunun temelini attık, geçen hafta Sn. Serhat Gürcü ve Burcu Yongacı ile görüştüm kırmadılar beni dinlemek üzere zamanlarını ayırdılar. Analiz süresi boyunca maillerimle rahatsız ettim :) Dün ise analiz cevabı geldi, işe alınmışım onca olumsuzluklara rağmen...
Çok mutlu oldum, friendfeed, twitter, facebook, gtalk, msn statü ve kişisel ileti modüllerini şu cümle ile karaladım; "Tanrım! Böyle bir günde umutlarımın boş olmadığını bana gösterdiğin için sana minnettarım! Şimdi ise boş sözcüklerini doldurma vakti... :)" hatta ilk olarak durumu an itibariyle Muammer abiye bildirince önceden cimcik atmasını istedim :) Kalbimin atışını hissedebildiği konuşmamız şöyle:
17:31 ben: abiiii işe alınmışım :)
muammerokumus: tebrik ederim
cok sevindim senin adina
bak gordun mu neler neler oluyor hayatta
ben: abi bende :) çok çok çok teşekkür ederim.
aynen ya, her an herşey olabilir.
muammerokumus: neden bana tesekkur ettin yahu
17:32 kendin basardin
super oldu
ben: içimden geldi, ve şuan herkese çay ısmarlayabilir akşamında bulaşıklarını yıkıyabilirim hatta abartıyorum öperim sarılırm :D
muammerokumus: :d:d
supermis
gorev ne?
ne zaman basliyorsun?
ben: sanırım Joker
17:33 yarın şartları görüşmek üzere gidiyorum, ve önümüzdeki hafta başlıyorum
muammerokumus: hayirlisi bakalim
ben: ama ben aktif çalışmaya daha uzak tarihi attırmak istemiyorum.
yarın bile başlarım :D
muammerokumus: :D
YR baslangic icin hos bir yer
caba sarfetmen gerekecek
17:34 ben: bu arada Burcu Yongacı' nın "J" harfi kullanması neyi ifade ediyor merak ettim.
muammerokumus: cok ama basarili olacaksin
msn de mi?
ben: hemde çok çaba...
hayır mail de.
muammerokumus: gulucuk yapmak istemis
:D
sorun degil
:D:d
ben: Oh güzel :)
17:35 muammerokumus: hadi bakalim
ben: eTohum' da görüşürüz abi, :)
aa bi dakika görüşemeyebiliriz
muammerokumus: tabi ki canim
ben: mesai kaçta bitiyor bilmiyorum.
muammerokumus: :D
ben: :D
muammerokumus: hafta ya baslamiyor musun:
ben: çok güzel bi duygu bu ya :d
muammerokumus: hay allahim
ben: evet.
biri beni cimciklesin :D
17:36 muammerokumus: o halde etohum da hala issiz olacaksin
:d:d
ben: hehe... D:
muammerokumus: hadi bakalim
ben: görüşürüz şimdi çıkmam gerek
muammerokumus: tamam cani
m
ben: temiz hava almalıyım.
muammerokumus: :D
ben: :D
kolay gelsin.
muammerokumus: asil sana kolay gelsin
ben: :)

Bu şekilde... :) ve bugün gittim ofise arkadaşlarla birebir tanışma imkanı buldum, tahmin ettiğim gibi dünya tatlısı insanlar. Gelişmelerden haberdar edeceğim, bu aralar evraklarla uğraşacağım. :)

4 yorum:

Burcu dedi ki...

Yeniden tebrik ederım Yusuf. Çok başarılı olacağını umut ediyorum. Sevgiler

Öm''R dedi ki...

adına çok sevindim. böylesine istediğin sevidğin bi işte çalışıyo olucağın için önünde hiç bir engel olmaz. azimli ve istekli çaLışman seni dahada üst seviyelere taşıyacaktır. tebrik ederim..!!

Adsız dedi ki...

hayirli ugurlu olsun yussiiii =]]]
hersey gönlünce olsun bu yeni sayfanda =]]
ins gzl gecer hersey...
kübra =]

Yusuf Ozan TAŞDEMİR dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.